PREHRANA

Smo to, kar jemo.

vegetables, fruits, food-1085063.jpg
Čas je, da razmislimo o sodobni prehrani in se zavemo, da se lahko z današnjimi zdravstvenimi izzivi spopademo s spremembo prehranjevalnih navad. Tako odločitev za pametnejše prehranjevanje ob pravilni vključitvi maščob, beljakovin in ogljikovih hidratov ni težka.  

​3 glavni koraki k spremembi prehranjevalnih navad:

  • uživanje več zdravih maščob in izogibanje slabim maščobam;
  • uživanje živalskih beljakovin naravne reje;
  • uživanje sestavljenih namesto enostavnih ogljikovih hidratov ter adja in zelenjave namesto enostavnih sladkorjev.
 
Z naprednimi prehranjevalnimi smernicami, ki temeljijo na zgoraj opisanem, se lahko uspešno spopademo s številnimi zdravstvenimi izzivi, kot so:

​3 glavni koraki k spremembi prehranjevalnih navad:

  • kognitivne motnje, vključno z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD) ali brez nje (ADD) in motnje avtističnega spektra;
  • presnovni sindromi, vključno s prekomerno težo, visokim holesterolom,povišano ravnjo trigliceridov, visokim/nizkim krvnim sladkorjem, povišano ravnjo insulina, visokim krvnim tlakom, boleznimi srca in/ali povišano ravnjo leptina;
  • sodobne bolezni, kot so sindrom kronične utrujenosti, toksičnost, fibromialgija;
  • bolezni imunskega sistema in vnetne bolezni, vključno z rakom, avtoimunimi boleznimi, boleznimi prebavil, intoleranco na žita, astmo in artritisom.
Najbolje pri tem je, da je naravna hrana okusna in preprosto jo je pripraviti.
Scroll to Top